تاریخ انتشار :
1397/5/18 14:03

میکسر

میکسر یا همزن از جمله ماشین آلات قنادی پر مصرف و پر کاربرد کارگاه های قنادی است. بدون هیچگونه تردیدی شما نمی توانید یک کارگاه بدون داشتن میکسر را متصور باشید. در تمامی کارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی قطعه ای به نام میکسر قابل مشاهده است. همانطور که از نام این ماشین مشخص است، کارایی این قطعه در هم زدن محتویات پاتیل مخصوص خود است.

همزن ها در اندازه های مختلف و با موتورهای چرخان متفاوت در بازار وجود دارند و هر کدام کارایی و ظرفیت کاری متفاوتی دارند. عقل سلیم می پذیرد که ما قبل از خرید هر دستگاهی از میزان انتظار خود مطلع بوده و بعد از آن اقدام به تهیه دستگاه و ماشین آلات مخصوص خود کنیم. میکسر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می بایست قبل از خرید اطلاعات کامل و جامعی از این دستگاه در اختیار داشته باشیم.

میکسر معمولا در شرکت های ماشین سازی ساخته و یا اسمبل می شود. شرکت های متفاوتی در ساخت میکسر فعال هستند که هر کدام لول کاری متفاوتی دارد. اغلب اوقات کسانی که اقدام به خرید میکسر می کنند از انواع مختلف و همچنین کیفیت های متفاوت آن بی اطلاع هستند. لذا توصیه می شود برای جمع آوری اطلاعات حتما از مقالات nazgol.net بهره برده یا از مشاوران مجرب فروشگاه نازگل مشورت بگیرید. در ضمن به جهت بالا بودن قیمت های ماشین آلات قنادی، می توانید از اجناس کارکرده ما استفاده کنید. لازم به ذکر است این قطعات با ضمانت فروشگاه نازگل به شما عرضه می گردد و در صورت بروز هرگونه اتفاقی تیم فنی فروشگاه نازگل پاسخگوی شما همکار گرامی خواهد بود.