دستگاه بستنی

تاریخ انتشار :
1397/5/18 13:58

دستگاه بستنی

یکی از محبوب ترین تنقلات جهان به خصوص در مناطق گرمسیر و معتدل آب و هوایی بستنی است. خیلی از کشورهای دنیا این ادعا را دارند که آنها مخترع بستنی بوده اند. اما محتمل ترین گزینه کشور تاریخی اروپا یعنی ایتالیای کنونی است. اگر این کشور مخترع بستنی هم نباشد بدون شک بهترین و بیشترین بستنی های دنیا را تولید می کند و توانسته با تولید بستنی به صنعت توریسم و گردشگری خود کمک بسزایی کند.

در ایران ما نیز سالهاست که بستنی با انواع طعم ها و با برندهای مختلف تولید می شود. از آنجایی که ذائقه ایرانیان مورد پسند اکثر ملل دنیاست، شرکت های لبنی ما توانسته اند در کنار صادرات انواع محصولات خود، بستنی های خود را نیز به کشورهای همجوار و حتی اروپایی صادر کنند.

شاید شما نیز علاقمند باشید که در صنعت بستنی فعالیت داشته باشید. اما نه به عنوان یک مصرف کننده یا عرضه کننده محصولات شرکت های لبنی مختلف. به همین علت فروشگاه نازگل برای این دسته از همکاران پیشنهاد ویژه ای دارد. شما می توانید رویای خود را با داشتن یک دستگاه بستنی قیفی محقق کنید. در دهه های گذشته این دستگاه از آلمان به کشور ما وارد شد و خیلی زود در سطح خیابانهای شهر ها مشاهده گردید.

استقبال عجیب مردم از این بستنی اکثر همکاران را مجاب کرد که اقدام به خرید دستگاه بستنی قیفی کنند. شاید هزینه خرید این دستگاه نسبتا بالا باشد اما با توجه به بازگشت سریع سرمایه یکی از پیشنهادات ما برای ارتقای فروش و سطح درآمدی شما تهیه یک دستگاه بستنی و تولید بستنی با طعم های دلخواه شماست. فروشگاه نازگل با توجه به کسب سالها تجربه در صنعت نان و شیرینی و آبمیوه بستنی، ارائه دهنده تمامی ملزومات مورد نیاز شماست. مدیریت محترم فروشگاه نازگل جناب آقای رضا رضانژاد با جمع آوری تیم فنی متخصص و مجرب توانسته اند عرصه را برای شما همکاران گرامی فراهم کرده و شما را مهیای حضور پر قدرت در این صنعت پر درآمد کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات ما را مطالعه کرده و یا با ما تماس بگیرید.